U ziet ons nu al van verre aankomen . . .

MEIERIJSTAD – Eén van de uitgangspunten van public relations is “be good and tell it”. De vrijwilligers van Omroep Meierij hebben zich vorig jaar een slag in de rondte gewerkt om de nieuwe omroep op de kaart te zetten.

Wij vinden zelf dat we een heel eind op de goede weg zijn. We hebben de TV-programmering aangepast, de radioprogrammaring zit midden in de verbouwing, we hebben een nieuwe website en burgemeester Kees van Rooij heeft donderdag onze geheel vernieuwde app gedownload.

Momenteel voeren we een actie. Iedereen die onze app downloadt maakt kans op cadeaubonnen die ingewisseld kunnen worden bij de plaatselijke middenstanders en op kaarten voor Paaspop.

Ons PR-team heeft ook magneetborden laten maken die op een auto kunnen. Trots als onze vrijwilligers zijn op al die mooie ontwikkelingen rijden zij nu in hun eigen auto rond met het logo van de omroep waarvoor zij zich met hart en ziel inzetten.

U kwam ons al overal tegen, nu ziet u ons al van verre aankomen.